Medlemskab & priser

Medlemskaber i Fitness OK

Vælg mellem Basis, Premium eller Års med.
Se priser for studerende og senior, samt firma og tilkøbsmuligheder længere nede på denne side.

319,- Gratis oprettelse!

• Fuld adgang til MILON Elektronisk instrueret cirkeltræning. I alt 13 maskiner
  • Fri benyttelse af alle centerets 60 andre nye maskiner fra Intenza og Gym80 Cardio & Kredsløb Styrketræning, Funktionel træning Skive og vægttræning Virtuel Bike Funktionel træning
  • Ubegrænset træning i hele centerets åbningstid.
mest valgt

PREMIUM

349,- grATIS OPRETTELSe!

• Fuld adgang til MILON elektronisk instrueret cirkeltræning. I alt 13 maskiner. Derudover inkluderet vores nye Smart Bike hold.
  • Ubegrænset adgang til holdtræning. FIT CLIMB, FIT CROSS, YOGA, FitBike
Fitness OKtilbyder effektiv kost vejledning hvis du har brug for hjælp til at enten at tabe digeller øge din vægt, men måske ikke ved hvordan du skal komme i gangså kan vi hos Fitness OK hjælpe dig.Vi tilbyder forløb med online kostvejlednig, der kan sikre dig, at du når frem til detresultat du søger. Du vil få tilknyttet en personlig kost-og træningskonsulent,der skræddersyr forløbet, så det passer til dig og dit mål.Fitness OKtilbyder effektiv kost vejledning hvis du har brug for hjælp til at enten at tabe digeller øge din vægt, men måske ikke ved hvordan du skal komme i gangså kan vi hos Fitness OK hjælpe dig.Vi tilbyder forløb med online kostvejlednig, der kan sikre dig, at du når frem til detresultat du søger. Du vil få tilknyttet en personlig kost-og træningskonsulent,der skræddersyr forløbet, så det passer til dig og dit mål.Fitness OKtilbyder effektiv kost vejledning hvis du har brug for hjælp til at enten at tabe digeller øge din vægt, men måske ikke ved hvordan du skal komme i gangså kan vi hos Fitness OK hjælpe dig.Vi tilbyder forløb med online kostvejlednig, der kan sikre dig, at du når frem til detresultat du søger. Du vil få tilknyttet en personlig kost-og træningskonsulent,der skræddersyr forløbet, så det passer til dig og dit mål.

• FItClimb - FitCross - BodyTone - Mor&Barn - FitBike - BootyBurn - FlowYoga
  • Læs mere om de forskellige hold, inde på vores hjemmeside

PREMIUM

Normalpris.

289,-

Pr. måned.

Normalpris.

314,-

Pr. måned.

FIRMA-AFTALER

Firma, gruppe eller familietilbud

Fitness OK tilbyder særlige fordele til virksomheder, personaleforeninger, grupper eller den store familie.

Vi tilbyder 10% reduktion fra 4 – 8 medlemmer på aktuelle medlemskaber.

Bemærk der skal faktureres månedsvis til en kontaktperson.

Der er på dette medlemskab en bindingsperiode på 3 mdr.

Aftalen kan også med stor fordel købes for et år ad gangen.

Vil i høre mere om firmamedlemskab i Fitness OK, kan I kontakte os enten via kontakt@fitness-ok.dk eller på tlf. 70 22 77 40.

Så finder vi sammen den helt rigtige løsning til jer.

Bemærk denne reduktionsaftale gælder dog ikke, hvis centret i forvejen kører kampagneforløb.

TILKØB

Ydelse

Prøvetime

70,-

INBODY-scanning
Personlig kropsanalyse for mål af fedt % – BMI mm.

35,- per måling

Gebyr – bøder